۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۴

طی سال جاری؛

بیش از ۵۷ هزار سفر در جاده‌های آذربایجان‌غربی ثبت شد

بیش از ۵۷ هزار سفر در جاده‌های آذربایجان‌غربی ثبت شد

ارومیه- مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری بیش از ۵۷ هزار سفر، با فعالیت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در جاده‌های استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه با اشاره به عملکرد ۸ ماهه اداره حمل و نقل مسافر گفت: در سال جاری باعث بیش از ۵۷ هزار سفر در جاده‌های استان شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۸ ماهه نزدیک به ۵۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان به نقاط مختلف جابجا شده‌اند.

دست نشان با بیان اینکه این تعداد از مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده‌اند، اظهار کرد: در بخش عمومی حمل و نقل مسافر آذربایجان‌غربی در مجموع بیش از ۳ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی به تفکیک، ۵۳۴ دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار دستگاه مینی بوس و بیش از یک هزار و ۴۰۰ دستگاه سواری فعالیت می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در مجموع ۱۳۳ شرکت، مؤسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در استان فعالیت می‌کنند.

وی اعلام کرد: از مسافران درخواست می‌کنیم، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و یا دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

کد خبر 5967130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha